Saturday, September 3, 2011

Press Play: Feeling Me - 梁佑嘉


Feeling Me - 梁佑嘉
曲:KenC @拾點音樂
詞:游思行@拾點音樂
編:KenC @拾點音樂
監:林健華@拾點音樂

*Baby wanna be with you
(國語) 我想我能看清楚
承諾曾否使你辛苦
相處可會容易應付
我不要 act like a fool~
我只要 love is true~
常道前景 we're not so sure
等你呼應我 Oh oh, oh oh oh yeah

Rap: Hey boy, don't you know
一開始男人鍾意講talk show
到後來 最叻就係玩no show ok I don't care
一個人 因為幻想開始 兩個人 因為了解終止
重複重複都如此 佢嘅愛情根本唔關我事
It's hard to follow me, but it's good to walk with me
但係點解一有事 個個倒後行兼縮起腳趾
最終發現佢嘅自戀 自卑 自私 No
仲停留喺悲慘故事 點去做人真命天子

#你也會放棄嗎 你也會洩氣嗎
Just Feeling Me 你信有永遠嗎 Oh~

Repeat *

Rap:好多人都冇完美family 太缺乏感情既支持
聽埋啲離離合合嘅歌詞 冇講二人生活真正意義
儲唔到結婚買樓嘅money 養唔起一個優質嘅baby
太多藉口講到呢個世界諸事不宜

Share your mind, don't you agree with me?
看法沒有異議 再說愛我都不太遲

Rap:我要見到一種堅持 唔係對我say sorry
俾咗我又要還嘅鎖匙 有乜意思

Repeat #

成熟與幼稚 情鍛鍊我心智
磨蝕太耐怕去開始 想說你知~
本身不猜疑 卻見盡了諷刺 誤作傲氣的女子
很想不多疑 痛快地愛一次 但你又可否跟我同心意~

(國語) 我想我能看清楚
誰共誰怎麼去關顧
相處一切全是領悟
我今次不想再估~
我只要love is true~
誰願承擔could that be you
I may marry you, Oh oh, oh oh oh yeah

我怎麼會不在乎
Hello, are you still here?
曾動搖的都要鞏固
I want you

No comments:

Post a Comment