Saturday, August 6, 2011

Press Play: bEUtiful ONEderful - 温力铭


bEUtiful ONEderful - 温力铭 
Composer/Lyricist/Arrangement/Producer : DannyOne
Because its bEUtiful so bEUtiful
Its so Onederful so Onederful
Break it down Break it down
Break it Break it down
两人一起 我们不断飞不断飞

只想要你知道 其实我 爱你爱你
只想要你知道 其实我 想你想你
怎么你 不欢喜 难道你没有想过
手牵手 在一起

在刹那间 想得太美
其实我不敢去 拥有你
可惜见过你的美
一败涂地
怎么好 离开你
谁能够将我收起
可不可她是你

Baby 要陪你看世界
Baby 到处飞不必快
Baby 无论那个角落都美

Because its bEUtiful so bEUtiful
Its so Onederful so Onederful
Break it down Break it down
Break it Break it down
两人一起 我们不断飞不断飞

bEUtiful so bEUtiful
Its so Onederful so Onederful
Break it down Break it down
Break it Break it down
就算离开你 是否舍不得
我与你 U make me crazy
你是我 Forever Baby
你知道 U're my Lady
Make me crazy My baby My Lady

就算这一刻 抱紧你
彼此总係觉得有嗰距离
但仲好过身边缺少你
在高山看落嚟
大海中看到你
你的吸引力谁人能与你比

No comments:

Post a Comment